لوازم یدکی آریو | بلاگ

لوازم یدکی آریو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

بهترین شرایط خرید اقساطی آریو

مجموعه هیپوموتورز با بهره گیری از امکانات تولید در چین و تایوان و همچنین دفتر در کشور چین تلاش دارد بهترین کیفیت تولیدی برای اقلام تحت برند خود را از کشورهای مبدا وارد بازار لوازم یدکی نماید. به همین دلیل اگر فکر می کنید که باتری شما در حال خراب شدن است یا باتری عمر استاندارد خود را سپری کرده، برای خرید آن اقدام کنید زیرا قیمت ها روز به روز در حال افزایش است. اما در بین برندهای موجود در چین چند برند هدف دیگری را برای خود برگزیده اند و ترجیح می دهند به جای اینکه فقط برای چین خودرو تولید کنند به فکر صادرات خودرو نیز باشند. اما در زمان فعال شدن وضعیت اسپرت رانندگی، تعویض دنده سریع و خشن میشود و با این وجود تعویض دندهها با کمی تقه و کوبش مواجه میشود. هرچند که قیمت نهایی و نرخ ارزش دلار نیز، عاملی تعیین کننده محسوب میشود؛ اما در مقایسه با دیگر نمونههای چینی موجود در بازار، جذابیتهای زیادی برای دامای X7 فراهم شده است. نسخه پایه زوتی T600 با جعبهدنده دستی و سطح آپشنهای استاندارد، در بازار چین به قیمت ۸۰ هزار یوآن (۱۱ هزار دلار) به فروش میرسد. در آیریک پارت یکی از خودروهایی که نسبت به خرید و فروش لوازم یدکی آن در سایت برای تامین نیاز صاحبان این خودرو مورد توجه قرار گرفته شده خودروهای شرکت خودروسازی زوتی می باشد.

ما در آیریک پارت نیاز شما را برای خرید لوازم ماشین کیا سراتو برطرف می کنیم. که همین امر باعث شده جذابیتی بیشتری برای مصرف کنندگان بوجود آورد. بنابراین در بین خودرهای تولید و مونتاژ داخل کشور ماشین هایی که قیمت خرید لوازم شان ارزانتر بوده از طرفداران بیشتری برخوردار بوده است. یکی از مسائل مهم در خرید خودرو در ایران همیشه خرید لوازم ماشین خریداری شده بوده و هست که از اهمیت زیادی نیز برخوردار می باشد. لوازم آریو: با ورود خودروهای برند های چینی از جمله خودرو زوتی zotye به بازار خرید و فروش خودرو در ایران قطعات و لوازم یدکی این خودروها نیز اهمیت بالاتر و بیشتری پیدا کردند. چرا که در صورت تعویض قطعه با قطعات فیک، سبب خسارات بیشتری به خودرو خواهد شد. از آنجایی که خدمات پس از فروش خصوصا قیمت مناسب خرید لوازم ماشین بعد از خریداری آن و همچنین موجودی و در دسترس بودن لوازم یدکی از اهمیت بالایی قرار دارد لذا همواره شاهد این بوده ایم که در بین خودروهای وارداتی نیز خودروهایی که هنگام نیاز به لوازم یدکی از قیمت مناسبتری برای خرید لوازم ماشین برای خریداران برخوردار بوده اند طرفداران بیشتری در بین عموم مردم داشته و در نتیجه پرفروشتر بوده و هستند.

لذا سازندگان خودرو در هر کلاس آنرا مزیت نسیبی خود در تبلیغات و تیزرهای تلویزیونی مطرح میکنند. در این بین آیریک پارت به عنوان یک تامین کننده و واردکننده لوازم یدکی و قطعات خودرو های کره ای وچینی نیز فعالیت خود را خیلی سریع شروع نمود و تاکنون توانسته است با ارائه محصولات اورجینال و باکیفیت و اصل رضایت مشتریان را جلب نماید و قسمتی از بازار قطعات و لوازم آریو را نیز به خود اختصاص دهد. وقتی خودرو آریو z300 به عنوان یکی از خودروهای شرکت خودروسازی زوتی وارد بازار ایران شد نیاز به تامین قطعات و لوازم آریو بدون شک یک نیاز ضروری است. اگر شما به عنوان مدیر یک فروشگاه و مغازه قطعات و لوازم یدکی خودرو در شهر اصفهان و تهران و کرج و یا سایر شهر های کشور در حالت فعالیت هستید و تا کنون وارد این بخش از بازار یعنی خرید و فروش لوازم آریو نشده اید و قصد دارید از این پس خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو چینی زوتی از جلمه لوازم آریو را نیز به اجناس و محصولات تان اضافه نمایید می توانید همین امروز با آیریک پارت تماس بگیرید تا قطعات و لوازم یدکی موردنیازتان را تامین کنیم.

حال برای اطلاع از لیست قیمت قطعات یدکی آریو می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید برای سفارش لوازم یدکی آریو به صورتی تک و عمده با بالاترین کیفیت و همچنین برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی آریو با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید. یدک لند نیز یکی از این فروشگاههاست که به صورت ویژه، لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت را که مناسب خودروهای زوتی است به فروش میرساند. یکی از هدف های ما در آیریک پارت تامین لوازم یدکی چانگان با قیمت مناسب جهت خرید لوازم ماشین برای خریداران با بهترین کیفیت است. هیپوموتورز وارد کننده اصلی لوازم یدکی خودروهای ایرانی و چینی (برلیانس ، آریو ، چانگان) با داشتن چندین دهه تجربه در قلب بازار قطعات یدکی تهران در سال 1390 شمسی شروع به فعالیت با این نام تجاری نموده است. در قسمت تحتانی سپر عقب نیز محدوده پلاستیکی مشکی رنگ مشاهده میشود و دو عدد چراغ شب نما – مه شکن کشیده و باریک به فرم چهار ضلعی، دوجانب میانی سپر را به قلمروی خود تبدیل نموده اند. فروش قطعات سایپا آریو ، آریو Z300 مدل دیگری از این خودروی می باشد که از نظر طراحی داخلی دارای کابینی جادار بوده که امکانات رفاهی مناسبی برای سرنشینان خودرو فراهم نموده است.

لوازم یدکی آریو...
ما را در سایت لوازم یدکی آریو دنبال می کنید

نویسنده : nimaxot بازدید : 177 تاريخ : 27 مهر 1398 ساعت: 10:46

زوتی کراس اوور ارزان چینی با نگاهی به طراحی هایما

چراغهای بزرگ، سراگزوز کرومی و جایگیری جالب چراغ دنده عقب از نکات جالب توجه نمای عقب آریو بود و ناتوانی برای بازکردن درب صندوق حتی از روی کلید، ما را مجبور به استفاده از کلیدهای داخل کابین میکرد. تنها کافی است دستگیره درب خودرو را لمس کنید. و تا قبل از ورود به بازار ایران، تولید آن تنها به کشور چین محدود شده بود. آریو سایپا نیز یکی از همین خودروها محسوب میشود که عوامل مختلفی مانند تولید و عرضه محدود آریو و فقط بارنگ سفید وعدم تعهدات پس از فروش مناسب، نقش مهمی در ناکامی آن ایفا کرده است. T300 یک کراس اوور جمع و جور شهری است که به پیشرانه ۱٫۵ لیتر ۴ سیلندر مجهز است. شرکت خودروسازی برلیانس یک شرکت تازه تاسیس چینی است که حدود 3 دهه از ورود آن به بازار خودرو نمی گذرد و حتی در این مدت توانسته همکاری های خوبی با بی ام و و تویوتا داشته باشد. فرمان و سیستم تعلیق بسیار نرم است و باعث حرکت روان اتوموبیل روی سطح جاده خواهد شد. و همچنین توجه به فاصله ی کف خودرو با آسفالت دارای قناسی سیستم تعلیق که در تمامی خودرو های چینی مشاهده می شود دارد.

همچنین سعی کردیم تمام قطعات یدکی آریو رو براتون معرفی کنیم. همچنین بخوانید: معایب آریو S300 | چرا آریو نخریم؟ بیتردید این مسئله از مهمترین مزیتهای آریو به شمار میرود، چرا که در حال حاضر خودروهای داخلی در این قضیه بسیاری کم کاری میکنند و خطرات و تهدیدات زیادی را به صورت روزانه برای سرنشینان خودرو به وجود میآورند. اما وقتی ماشینی این خصوصیات را به نحو احسنت داشته باشد به طراحی توجه میشود و این برای آریو نکته قابل توجهی است. معمولا وقتی قصد خرید ماشینی با قیمت پایین تر یا بهتر است بگوییم به صرفه تر داشته باشیم، کمتر به ظاهر داخلی و طراحی کابین آن توجه میکنیم. T600 در سال ۲۰۱۳ رونمایی شده و همانطور که ذکر شد، از نظر ظاهری به محصولات فولکس واگن در آن دوران شباهت فراوانی دارد. لازم به ذکر است که صندوق عقب آریو اس 300 نیز ظرفیتی برابر 457 لیتر دارد در کلاس خود حجم مناسبی است. این خودرو که بر مبنای پلتفرم تویوتا آلیون ساخته شده، دارای شباهات زیادی با مدل ژاپنی است.لازم به ذکر است که آلیون صرفا مخصوص بازار ژاپن ساخته شده و در آنجا عرضه می شود که از نظر ابعادی نیز بین دو مدل کرولا و کمری قرار می گیرد. 

از این جهت بالاتر از برخی رقبای هم رده چینی خود قرار می گیرد. بررسی بارکد: برای اینکه از اصل یا تقلبی بودن لوازم یدکی آریو مورد نظر خود مطمئن شوید، می توانید بارکد روی بسته بندی را مورد بررسی قرار دهید. گرچه بیشتر ماشینهای چینی همین مشکل را دارند، اما آریو در گروه گران ترینها است . این خودرو دارای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است و استاندارد آلایندگی ان یورو ۴ است. خرید لوازم خودرو از فروشگاه لوازم جانبی خودرو آیریک پارت برای ساکنان تهران هم بصورت حضوری و هم اینترنتی امکانپذیر است. میتوان گفت جنس کابین آریو حتی از خیلی ماشینهای چینی دیگر بدتر هم است. فضای جلوی پای سرنشینان باز است و حتی برای قدهای بلند هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد. پلت فرم z300 یا همان آریو S300 با خودروی الیون ژاپنی شرکت تویوتا یکی است. آریو S300 محصولی خوش چهره و دارای امکانات خوب (در بازه قیمتی خودش) است، بیتردید محصولات داخلی چون سمند، دنا و.. طراحي منحصر به فرد خودروی آریو با الگوبرداري از محصولات موفق روز جهان جلوه ويژه اي را به دنياي بيروني خودرو داده است. در وضعیت اقتصادی و شرایط نابسامان جامعه، یکی از مسکلاتی که ذهن مردم را به خود مشغول کرده است، بنزین است.

مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. از منظر ابعاد تی700 برابر با 4748 میلیمتر در طول، 1933 میلیمتر در عرض و 1680 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. از طرفی محدودیت و قوانین ساعتی واردات خودرو، به عنوان عامل دوم فرش قرمز را در خیابانهای ایران برای جولان خودروهای چینی پهن کرده؛ بنابراین به تست و بررسی دو سدان چینی اتوماتیک میپردازیم جاییکه چری آریزو5 اکسلنت در برابر سایپا آریو (S300)، 2 هممیهن سرزمین اژدهای زرد، در بوته آزمایش قرار گرفتند. آریو S300 هم از این لحاظ عملکرد بسیار ضعیفی دارد و وقتی درون خودرو نشسته اید به راحتی صدای موتور را میشنوید. اما برلیانس h330 قدرت موتور بیشتری دارد. صندلیهای عقب، ۳ نفره طراحی شدهاند که البته در حالت ۲ نفره با پایین دادن استراحتگاه بازو، راحتی بیشتری خواهند داشت. کابین آریو S300 از نظر فضای داخلی شرایط خوبی دارد و به راحتی پذیرای 5 سرنشین بالغ خواهد بود. فرم کلی داشبورد اگرچه نسبت به هموطنان جدیدتر آریو، کمی قدیمی به نظر میرسد اما در قیاس با داشبورد انواع تولیدات ایرانخودرو و سایپا، بسیار دلنشینتر است.

 

 

لوازم یدکی آریولوازم یدکی آریو,...
ما را در سایت لوازم یدکی آریو دنبال می کنید

نویسنده : nimaxot بازدید : 205 تاريخ : 17 مهر 1398 ساعت: 22:49

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :